Kako bi se poboljšao poslovni
integritet, potrebno je razviti korporativno razumijevanje pojma. Dogovaranje
definicije integriteta u poslovanju je neophodan prvi korak na putu ka
integrisanijoj organizaciji.
U ponedjeljak, 19. septembra održan je informativni sastanak sa kompanijama članicama Amcham BiH i direktorom Centra za antikorupciju i upravljanje CIPE (ACGC), gdin Frankom Brownom, o unapređenju integriteta kompanija bh. poslovne zajednice.
S tim u vezi, Američka trgovačka
komora u BiH s ponosom najavljuje implemntaciju projekta „Inicijativa poslovnogintegriteta“, a čiji glavni cilj je unapređenje niske konkurentnosti kompanija
i nefer i netransparentnog poslovnog okruženja u zemlji kroz strateško
angažovanje učesnika u nastojanjima da se promoviše dobro korporativno
upravljanje. Način na koji će se to nastojati postići obuhvatit će formiranje
grupe kompanija koje će poslužiti kao primjer dobre poslovne prakse kada su u
pitanju aktvnosti usklađivanja integriteta u BiH. Osim toga, bh. kompanije će
dobiti priliku uskladiti svoje politike sa tržištima US i EU zahtjevima, ali i
unaprijediti razumijevanje zahtjeva antikorupcijskog usklađivanja u domaćoj
poslovnoj zajednici.
Imati integritet i stalno
podržavati visoke etičke standarde iz osjećaja dužnosti, a ne radi bilo kakvog
očekivanog dobitka, to je ono što znači biti organizacija integriteta. To
također znači djelovati časno čak i kada niko ne gleda. Posjedovanje etičke
kulture koja prodire u cijeli korporativni ekosistem je ono što se
podrazumijeva pod integritetom. Osim toga, to podrazumijeva održavanje
odgovornosti i priznavanje bilo kakvih grešaka dok je otvoren u pogledu bilo
kakvih nedostataka.
Osiguravanje da su interakcije sa potrošačima, zaposlenima,
dobavljačima, investitorima i regulatorima u skladu sa navedenim ciljevima i
svrhama, podrazumijeva premošćivanje svih jazova između namjera i akcija.
Pobrinuti se da se neko stalno ponaša na respektabilan način na radnom mjestu
je posljednji korak.