Podijelite:

Kako bi se poboljšao poslovni integritet, potrebno je razviti korporativno razumijevanje pojma. Dogovaranje definicije integriteta u poslovanju je neophodan prvi korak na putu ka integrisanijoj organizaciji.

U ponedjeljak, 19. septembra održan je informativni sastanak sa kompanijama članicama Amcham BiH i direktorom Centra za antikorupciju i upravljanje CIPE (ACGC), gdin Frankom Brownom, o unapređenju integriteta kompanija bh. poslovne zajednice.

S tim u vezi, Američka trgovačka komora u BiH s ponosom najavljuje implemntaciju projekta „Inicijativa poslovnogintegriteta“, a čiji glavni cilj je unapređenje niske konkurentnosti kompanija i nefer i netransparentnog poslovnog okruženja u zemlji kroz strateško angažovanje učesnika u nastojanjima da se promoviše dobro korporativno upravljanje. Način na koji će se to nastojati postići obuhvatit će formiranje grupe kompanija koje će poslužiti kao primjer dobre poslovne prakse kada su u pitanju aktvnosti usklađivanja integriteta u BiH. Osim toga, bh. kompanije će dobiti priliku uskladiti svoje politike sa tržištima US i EU zahtjevima, ali i unaprijediti razumijevanje zahtjeva antikorupcijskog usklađivanja u domaćoj poslovnoj zajednici.

Imati integritet i stalno podržavati visoke etičke standarde iz osjećaja dužnosti, a ne radi bilo kakvog očekivanog dobitka, to je ono što znači biti organizacija integriteta. To također znači djelovati časno čak i kada niko ne gleda. Posjedovanje etičke kulture koja prodire u cijeli korporativni ekosistem je ono što se podrazumijeva pod integritetom. Osim toga, to podrazumijeva održavanje odgovornosti i priznavanje bilo kakvih grešaka dok je otvoren u pogledu bilo kakvih nedostataka.

Osiguravanje da su interakcije sa potrošačima, zaposlenima, dobavljačima, investitorima i regulatorima u skladu sa navedenim ciljevima i svrhama, podrazumijeva premošćivanje svih jazova između namjera i akcija. Pobrinuti se da se neko stalno ponaša na respektabilan način na radnom mjestu je posljednji korak.