Share:

Coca-Cola HBC B-H Sarajevo predstavila je program osnaživanja mladih u BiH pod nazivom Coca-Colina podrška mladima kroz koji će na jesen proći 200 polaznika iz sarajevske i banjalučke regije.


Projekt Coca-Colina podrška mladima je nacionalni program kompanije Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, koji ove godine pruža priliku polaznicima programa da razvijaju odgovarajuće lične, poslovne vještine i  steknu kvalitetne kompetencije za rad na tržištu.


„Nedostatak radnog iskustva i vještina koje se stiču radnim iskustvom, prepoznati su kao jedna od prepreka mladima pri pronalasku posla, sto nas  je motivisalo da kreiramo i pokrenemo posebno dizajniran program kojim ćemo svim polaznicima omogućiti da unaprijede svoje vještine, da razviju samopouzdanje a time i mogućnost da  lakše dođu do zaposlenja. Sve nas vodi jednako sjajna želja, a to je da što efikasnije  odgovorimo na prave potrebe mladih, osnažimo ih na pravi način i damo im mogućnost da uspješno krenu u svoju poslovnu karijeru.   Ponosni smo što će pored certificiranih predavača i partnera projekta, zaposlenici Coca-Cole volontirati tokom četiri sedmice trajanja programa, te kroz 10 poludnevnih modula razmijeniti svoja iskustva iz prakse kojima će dodatno pomoći mladima da se razvijaju  vještine i savladaju nova znanja”, rekao je  Adnan Topić, komercijalni direktor i direktor franšize Coca-Cola HBC B-H Sarajevo.


 Coca-Colina podrška mladima osmišljena je da prepoznaje, razvija, osnažuje i motiviše na uspjeh učesnike čineći ih konkurentnijim na tržištu rada.”Agencija za rad i zapošljavanje BiH podržava sve inicijative koje vode poboljšanju stanja na tržištu rada, sa posebnim osvrtom na zapošljavanje mladih. Stoga iskreno i sa velikim zadovoljstvom podržavamo aktivnost Coca-Cole, poslodavca koji je prisutan na globalnom nivou, ali ipak ulaže svoje znanje, vrijeme i ostale resurse u razvoj i održavanje lokalnih zajednica. Izuzetno su važni svi segmenti ovakvog načina razmišljanja i djelovanja u Coca- Coli, a sada govorimo konkretno o projektu „Coca-Colina podrška mladima“, rekla je tokom obraćanja Sanela Zeljković Sanela Zeljković, stručni saradnik za realizaciju međudržavnih sporazuma u Agenciji za rad i zapošljavanje Bosne i Hercegovine.


”Coca-Colin program osnaživanja mladih u Bosni i Hercegovini, kao i drugi projekti koji na određen način pomažu nezaposlenim licima, odnosno svaka intervencija na tržištu rada je poželjna i dobro došla. Zavod za zapošljavanje Republike Srpske prihvata inicijative od kojih nezaposlena lica mogu imati koristi, posebno kada su u pitanju ranjive ciljne grupe”, rekla je Jovana Janković, viši stručni saradnik u Sektoru za posredovanje i aktivne mjere zapošljavanja u Zavodu za zapošljavanje Republike Srpske.


”Inicijativama konkretnih poslodavaca, kao što je ova, potiče se rješavanje problema prilagođavanja radne snage i zadovoljavanje stvarnih potreba tržišta rada, što je obostrani interes, poslodavaca i osoba koje traže posao. Također, afirmira se važnost cjeloživotnog učenja i ulaganje u nova znanja i vještine, i to obostrano”, naglasio je Haris Huskić, rukovoditelj odjeljenja za tržište rada u Federalnom zavodu za zapošljavanje.


Poziv za prijavu je otvoren od 16. juna do 21 jula, putem online prijave (http://coca-colapodrskamladima.ba/). Zainteresiranim će biti omogućeno da se pored web stranice, na program prijave popunjavanjem formulara u svom zavodu za zapošljavanje, te partnerskim NVO organizacijama.


Projekat je namijenjen mladim ljudima starosne dobi od 18 do 30 godina, s fokusom na nezaposlene i mlade koji su završili svoje školovanje, kojima će program pomoći u stjecanju i unaprjeđenju znanja i vještina i omogućiti im bolje kompetencije za rad na tržištu.  Kroz program koji će proći 100 polaznika na području banjalučke i još 100 na području sarajevske regije.


Pokrovitelji i partneri projekta su: Ministarstvo civilnih poslova BiH, Federalni zavod za zapošljavanje, Zavod za zapošljavanje Republike Srpske, JU Zavod za zapošljavanje Kantona Sarajevo, projekat YEP, Univerzitet u Sarajevu, grad Banja Luka, Preduzetnički centar Networks, Socijalno edukativni centar – SEC,  Kali Sara – Romski informativni centar, Životni atelje, HR Prosolutions, Munja – Inkubator društvenih inovacija, SFF, BHRT, Euroblic, Nezavisne novine, Metromedia, portali hocu.ba, Mondo i banjaluka.com, agencija PRIME Communications.